Reklamasjonsbehandling

Reklamasjonsskjema fylles ut og sendes til din ordrebehandler i Bøckmann eller Vikeså Glassindustri AS. Det henvises til glassbransjens gjeldene garanti og reklamasjons-bestemmelser.  

Glass og Fasadeforeningen (GF) gir ut veiledereen for vurdering og bedømmelse av anmerkninger for bygningsglassprodukter. Benytt denne før du eventuellt fyller ut reklamasjonsskjemaet.

All reklamasjon skal dokumenteres. Det forutsettes utført mottakskontroll ved alle våre leveringer.  

Glass som er tatt i bruk/montert ansees som ikke reklamasjonsberettiget. Ved unntak skal det avtales i forkant.

Ny ordre vil bli kreditert hvis reklamasjon blir godkjent.

 

Last ned reklamasjonsskjema:

Reklamasjonsskjema PDF 

 

 

Personverninformasjon
Bøckmann Glassindustri

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler slik at vi kan gi deg den beste brukeropplevelsen mulig. Informasjon om informasjonskapsler lagres i nettleseren din og utfører funksjoner som å gjenkjenne deg når du går tilbake til vår nettside og hjelper teamet vårt med å forstå hvilke deler av nettstedet du synes er mest interessant og nyttig.

Du kan når som helst gå inn og endre på disse innstillingene. Lenke finner du i bunnen av siden.

Teknisk

De nødvendige informasjonskapslene må alltid være aktivert slik at nettstedet skal fungere optimalt og for at vi skal kunne tilby tjenesten som etterspørres av våre brukere.

Ytelse

Dette nettstedet bruker Google Analytics til å samle anonym informasjon som antall besøkende, de mest besøkte sidene og for å forbedre nettstedet.

Ved å holde denne cookien aktivert hjelper du oss med å forbedre vårt nettsted.